DŮLEŽITÉ

12.09.2013 22:44

Vážení fanoušci a návštěvníci, 

nastal čas abych se s Váma podělila o jednu důležitou a velmi zásadní novinku.

   S platností od 1. října se mění moje hlavní místo působnosti. Už to nebude Moravskoslezský kraj, ale osud mě pomalu a jistě odvádí směrem  do hlavního města Prahy. Je to z mnoha důvodů, které se ale týkají především mého osobního života a proto je nebudu specifikovat.

Nemyslete si ale, že na Vás moje severomoravské klienty, zapomenu :-). Budu se pravidelně vracet za svou rodinou a tím se otevírají možnosti focení se mnou. Doporučuji, kdo tam ještě nejste, připojte se na můj fanpage na facebooku, tam budou všechny termíny plně k dispozici a včas aktualizované. 

Děkuji za Vaši přízeň a věřím, že mi ji zachováte i do budoucnosti. 

Vaše Lucie

"Jaký užitek má hloubka ostrosti, když chybí odpovídající hloubka pocitů?"
W.Eugene Smith